elike futóblogja

Elrajtoltam

2014. augusztus 15. - elike11

Mondhatni repülőrajtot vettem, félmaratonnal vezettem fel a kihívást, ám az erős kezdésnek indokolható okai is vannak. Holnap esküvőre kell mennem, vasárnap meg regenerálódás fog történni, s mindjárt ki is esik két nap, rögtön az elején. :D Azért igyekszem vasárnap legalább 4-5 km-t abszolválni, hétfőtől pedig teljes erőbedobással folytatom.

Roppant nehezen indult a mai futás. Dögmeleg volt még délután fél 7-kor is, ráadásul mindkét vádlim bedurrant már az első kilométeren. Komolyabb terepfutást terveztem, viszont az első kisebb emelkedőn éreztem, nem fog ez menni ma. Azonnal új útvonalra rendezkedtem be, Kovács Péter-tető helyett inkább laposban gondolkodtam. A Gyilkos-tó irányába indultam el, a 9-es kilométerkőnél kitértem Békényfő fele, majd 10,5 kilométernél visszafordultam. Sajnálatos módon a telóm lefagyott, a trackerben rögzített adataim kétharmada azonmód el is veszett, ezért manuálisan vezettem be az információkat. Induláskor megnéztem a pontos időt, félúton a kilométereket. Alant megtekinthetitek az edzés ismérveit:

 

A továbbiakban akkor fogok jelentkezni, ha valami különleges történik vagy éppen erőteljesen gyötör a közlési vágy :) Mozduljatok ti is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://fussvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr846607543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása