elike futóblogja

Kocogós vasárnap

2014. augusztus 17. - elike11

Egy laza tempójú, hosszú vasárnapi hegyi meneten vagyok túl. Nagyon kellemes mozgás volt, nem fájt sehol, az időjárás csodálatos volt és brutálisan megbüntettem a hegyet. :) Eső után mentem ki és friss levegőn futottam a lemenő nap kíséretében, szürkületre értem haza. Lapozás után megtekinthetők az edzés adatai.

 

Csodálatos esküvőn vettem részt tegnap, egyik kedves barátom házasodott és vett el egy bájos hölgyet. :) Fárasztó volt, viszont estére megfelelően kipihentem magam. Néhány hosszúlépés (fröccs) lecsúszott ugyan, de megfelelően hidratáltam a szervezetemet, a táplálkozást sem hanyagoltam el, így másodnapos tünetek a mai napon nem jelentkeztek :)

Megpróbálom kicsit feldobni a blogolást egy futás közben kitervelt ötlet révén. Kitaláltam, hogy elindulok az 1514-es évből és az 500 kilométer megtétele után megérkezek napjainkba, egy-egy alkalom után pedig a megtett össztávot egy fontos történelmi eseményhez, híres ember születéséhez, halálához, kiemelkedően fontos sporteseményhez, stb. csatolom.

Így jutottunk el 1550-be: a török veszély miatt, I. Ferdinánd utasítására, 1550-51-ben, a régi szolnoki földvár helyén Szolnokot új városfallal vették körbe (részben Dobó István terve szerint), gyenge várát megerősítették. Élére Nyáry Lőrincet nevezték ki.

Hátravan még 464 km.

A bejegyzés trackback címe:

https://fussvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr946612067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása